Seg helg

Hejsan

Idag har jag känt att hela helgen kommer bli seg.
Igår var min "syster" hemma på besök och vi åt en brakmiddag.
det blev mosarella, champinjone roch tomat till förätt.
Varmrätt: någon biff med potatis och kantarellsås (egenplockade kantareller)
Efterrätt: Fruktsallad med vaniljsås å grädde :)

Idag har dagen gått långsamt.
Ska snart köra mor å far till sollentuna till en liten fest.
sedan ska jag se en film eller nåt.


I morgon ska min bror tävla, då ska jag å min far kolla, för min mor kan tycka att det är lite läskigt att kolla ;)
Men jag ska filma och ta kort, så helst vill jag att någon följer med och sköter nån utav kamerorna.

Har glömt att säga, fasters lille gullunge harfått vattkoppor.
Sötnosen ville att farfar skulle följa med till astrid lindgren också hehe.

Time to go.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Stefan

håller med dig! Vill bara att helgen ska ta slut!



kramar på dig!

Postat av: Stefan

håller med dig! Vill bara att helgen ska ta slut!



kramar på dig!

Postat av: Kim Ekholm

Åhh jaa. Hoppas jag med. Tomten är nog snäll.

Du vet väl varför tomten har så stor pung?;)



2009-10-18 @ 22:26:10
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

Haha du visste:) haha_D

2009-10-19 @ 13:03:25
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0