Packjobb

Igår stod vi å packade varor i 4 timmar :( blev nästan klara, skulle fylla 8 pallar med mindre kartonger, i dom kartongerna skulle det ligga mindre kartonger med anti age kräm 3 olika sorter, men innan fick man vika en kartong så krämerna kunde stå fint i den lite större artongen, har lite skärsår på armen nu Phuew.

Idag har fönsterputsare varit hemma hos oss, gick på mindre än en timma :)
Vad ska man göra idag då?
Kanske hoppa in på något dropp in och klippa sig lite, funderar på att klippa mig lite kortare, typ page, lite kortare i bak å lite längre i fram, men vi får se :)
annars åker jag väl iväg och kanske kollar på skor :)

Ska hämt Lisa på arlanda idag också :)
Min "syster" kommer "hem" :) Hon åker fårn Norge och ska hälsa på över helgen, ska kolla på när min brorsa ska tävla i brasiliansk jujutsi (hur det nu stavas) i helgen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ballt! Klart du ska klippa dig! Skor kan du väl köpa en annan dag :) jag visste inte att jag har en norsk Kusin, hälsa henne från mig då, det var nog längesen jag träffade henne ;-)

2009-10-15 @ 18:27:50
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Hej =) Hoppas allt är bra med dig!



Nu har jag startat en tävling i min blogg där man kan vinna ett hemligt paket.



Titta gärna in och delta i tävlingen:



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-ett-hemligt-paket.html



Ha det bäst!



Kram

2009-10-17 @ 00:48:37
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0