Kyligt

Nu är det riktig höst.
Så kyligt ute, och det blåser.
Ikväll åkte jag till stadshagen för att kolla när 93:ornas elitlag spelade kvartsfinal.
Dock så förlorade dom.
Men jag, Elin å Patrik var ändå där som stöd :)
Var småkallt, men tur att man satte på sig vinterjackan :D

I morgon är det jobb igen.
Då ska jag och Jessica roa oss med att sätta upp lister på fruktavdelningen, sen får jag roa mig med att fixa så att det finns elhyllkantsetiketter på allt frukt och grönt.
Mycket bättre system istället för att skriva ut papperslappar på deras priser, så jobbigt att ändra det hela tiden, nu när vi får el-etiketter så ändras det automatiskt när man ändrar priset på datorn :)

Nu är det time to sleep.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

ah, nu är värkligen hösten här. Men det kan vara ganska skönt också. Som idag då solen lyser då :)



men i alla fall. har du lust att hjälpa mig bli veckans blogg denna vecka genom att rösta på mig på denna adress: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/vem-blir-veckans-blogg.html

Jag är Nr. 4! Skulle vara jätte gulligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0