Strålande väder

Idag är det mycket fint väder.
Jag är ledig så det känns toppen.
Men man borde ju göra en del saker kanske men ja, vad gör man, jo man sitter bara och funderar på vart man ska börja sen hände ringet mer.
Jag har gjort lite lite nytta ändå.
Plockat ur diskmaskinen, hängt upp tvätt och skrivit rent en lapp för salamiförsäljning :)

Har även kollat lite på hur jag ska åka till strängnäs den 21:a då Mannerz är med i dansbandskampen :)
Vilka som ska följa med är inte klart än.
Min ena bror ska nog följa med, sen om mamma eller pappa ska med vet jag inte än men ser iaf ut som att det blir bror å jag.

Nej nu ska jag göra lite mer nytta.
Dammsuga mitt hus kansken:)

puss på er

Kommentarer
Postat av: natta

jaha okej men det är ju också mys.

Jag jobbar som hotel receptionist

2009-11-03 @ 23:38:43
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0