Student mottagning

Hej alla glada.
Igår var det jobb sen bar det av till Stephanies student mottagning.
Ja hör av häpna, Hon tog studenten igår, ovanligt tidigt men nu är det så =)
Hon gick en en Jord och Skog linje i Berga.
Stort grattis gumman =)

Idag är jag ledig känns skönt.
träning ikväll, hoppas det kommer många.

I morgon är det jobb på schemat. men innan löpning med min Frida.
Men vad händer efter jobbet, jag slutar 18 kommer behöva äta middag när jag slutat.
Rix FM är ju i stan, har allitd åkt dit alla andra år, visst det är trevligt å så där men är igentligen inte så speciellt, men skulle ju vara sällskapet i sånna fall.
Men jag vet inte om jag är taggad på att åka in dit efter jobbet, kommer vara där till närmare 20:30 skulle jag tro om jag ska hinna äta innan.



Mitt andra alternativ är ju att ha spelkväll med några tjejer.
Kommer bli en lugn kväll, och då kan jag äta i lugn och ro.
Jag har ju pratat om denna spelkväll hur länge som helst nu och den har aldrig blivit av så därför känner jag ändå att det får nog bli spelkvällen.



Puss och kram på er sötisar

Kommentarer
Postat av: Tessan

jaaaaa, speeeelkväll :D :D :D

2009-05-14 @ 17:05:41
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej, ursäkta att det tagit mig lång tid att svara, jag har varit på semester. Men jo, jag har alla dina uppgifter! :)

2009-05-14 @ 19:21:41
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0