Födelsedag

Ja snart är det min födelsedag igen.
Känns som om man inte önskar sig så mycket efter man fyllt 20.

Men här är lite tips till er som vill köpa något, det behöver inte vara något märkvärdigt, jag blir glad för något litet.

* Jag skulle vilja ha ett Wii, hoppas =)
* Kläder
* teaterbiljetter
* en upplevelse*
* Samlar på chateau glas Från KOSTA BODA (men vinglasen behöver ni inte köpa, har fullt)
* samlar på MINE kollektionen
* en hårklippning skulle sitta fint =)

ja det är lite tips på saker.

Hoppas ni haft en bra dag.
Själv sprang jag 3 km med Frida idag efter mitt Täby besök =)
Bra jobbat Gumman =)
26:e maj here we come =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh mysiga önskningar :)



Tack så mycket.

Usch så trist men tror alla lag har sina svackor då och då. Blir väl lätt så, en helt annan matchbild om det regnar ju. Hoppas det är uppehåll imorgon. Jaså dom var duktiga på att filma? Sicka fuskisar.



Ja det ska bli jättekul att gå & hade varit ännu roligare om du kunde vara med ju :) Men hursom helst stannar jag i Sthlm över hela helgen så då måste vi ju hinna ses något´!



Ha det fint gumman!

puss&Kram

2009-05-06 @ 19:33:29
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Välkommen på fest. :) Du hörde av dig i sista minuten, om ett par veckor är platserna antagligen fyllda. :) Jag vill ha ditt fullständiga namn och mailadress så skriver jag upp dig på listan. :)

2009-05-06 @ 21:07:30
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: malin

ja då hade jag tur =)

Mitt fullständiga namn är Malin Ekholm

min mailadress ser du nu i detta inlägg men skriver den en extragång om det inte funkar =)

gosigalin[email protected]

2009-05-06 @ 21:37:14
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Känner mig som mig själv när jag är blond hihi.



Haha nej det är svårt att komma på något att önska sig och då blir ju alla sååå sura :P



Nej nu vänder ni trenden och vinner igen! Precis som bois gör imorron. Jag hejar ju på er båda.

Den domarne verkar inte ha alla hönsen hemma va. Jobbigt med avstängningar.



Nej men jag har fått en bekfäftelse på mail så det ska vara kirrat :) Kommer nog fler updates med namn.

Det är klart vi kommer göra. Ska bli såå kul.

Blir säkert hur bra som helst!

Detsamma. Puss& Kram

2009-05-07 @ 01:14:10
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grattis i förskott mallan :)

¨

Kram jennifer

2009-05-09 @ 21:51:37
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0