Kort helg blev lång helg=)

Nu har jag precis ätit lite lunch.
Dagen kommer att ägnas till fotboll.
Samling 14 på IP matchen börjar 16 i uppsala.
Kommer väl hem lagom till19 tiden.
Vi möter Vaksala IK, ett lag som Maria har spelat i och hon är nog mest taggad för att vi ska vinna =)
Men jag ärsjälvklart taggad jag också =)
Jag blir hämtad här om kanske 30minuter så jag ska byta om nu hade jga tänkt.

Hade en tanke idag "usch jag ska jobba i morgon och helgen har gått så fort"
Men jag kollar almackan och där har jag strykit min tid, är tvungen att ringa till jobbet och höra med den tjejen jag bytt med om det stämde, och ja det stämmer =)
Så helgen som hade sprungit iväg gav mig en extradag =)
Blev genast mycket gladare =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Lyllos dig! Jag vill ochså vara ledig idag!

2009-03-09 @ 13:29:24
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag sa också det´den är extremt lika den låten.

Låten är faktiskt bra men det är bara så fel.



Mango tycker jag är mumma. Men idag ahr det varit citron som gällt haha.



Nej det är ju bara att säga till, det är inte som att vi är omöjliga men släpp inte sånna grejer på en bara sådär.. som om man skulle vara tankeläsare.

ah vad bra att ni hann ses iaf :)



Ja så det blev lite kramkalas där i soffan när hon snyftade :P



Puss&Kram

2009-03-09 @ 14:02:07
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0