knäskador

Usch säger jag bara.
Nu har det blivit 2 knäskador i vårat lag på nästan mindre än ett dygn.
Julle i söndags på matchen då hon och jag krockade ihop samt att en motståndare knuffade henne så hon vred väl knät.
Michan gjorde illa knät för nån helg sen men kändes inte så farligt, sen påmatchen i söndags så hade hon lite ont igen och igår på träningen så föll hon på knät så hon fick åka till lättakuten igårkväll, kom hem i natt vid typ 5 tiden och har förmodligen en korsbandsskada.
Om vi ska ha två lag i vår så har vi inte råd med alla dessa skador, tycker synd om er tjejer.
We need you =)

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då korsband är inte att leka med inte :(



Glass är ju gott så det är klart ni vill.



Det var ju bra det, vad ska ni göra då? Något speciellt eller bara umgås?



Resten av veckan blir fullspäckad. Idag ska jag klippa mig och träna. Imorgon har jag skola + en föreläsning i kost och träning. Torsdag skola och tandläkaren och träna. Fredag ska jag på frukostmöte och sen förmodligen fika, shoppa, städa.. vanliga :) Lördag och söndag vet jag inte ännu riktigtdock. Vad ska du göra?



Puss&Kram

2009-03-10 @ 07:52:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Michamela

jadu Malin :( det är verkligen inte bra att jag och jullan är skadade. Men som sagt så vet dom ju inte va de är än, får hoppas på det bästa :)

och du är så gullig som bryr dig så mycket, <3

2009-03-10 @ 17:01:56
Postat av: sofia

sv: crash bandicoot är det bästa spel som någonsin gjorts ;) kan sitta i flera timmar med det haha. du borde köpa det :)

2009-03-11 @ 12:45:18
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0