chockad

Jag blev ganska så chockad kan man säga.
Jag hör Glassbilen utanför, går ner för att se om det verkligen stämmer.
Utanför står en man bredvid glassbilen, det första jag kläcker ut mig är "det var länge sen".
Nämnde också att jag har mailat dom flera gånger och dom har missat oss, men fick en bättre förklaring utav honom
"dom har inte missat er, dom har tagit bort er från körlistan"
Hur fräckt är inte det.
Här har man mailat dom flera gånger och dom har skyllt på sommarjobbare m.m.
Men nu ska jag väl vara glad, glassbilen har variot här och vi har köpt en mixpåse.
Dom skulle komma igen om 4 veckor sen kommer dom komma var annan vecka.

Är fortfarande lite småchockad, dom har ju liksom inte varit här på 2-3 år.
Men glass är gott, förstår inte att dom strykit oss från listan


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken lyx! Så om man är glassugen så är det Grana som har resurser med andra ord. !

2009-03-09 @ 18:36:00
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad dumt att bara ta bort er!! :)



Jo man blir ju verkligen arg när det hä´nder sånt.

Precis då borde han ju kanske vara lite smartare. Hur ska man annars lära känna varandra liksom?

Men det är ju bra.. ibland är det ju helt enkelt bara svårt att få tider att passa ihop.

Puss&Kram

2009-03-09 @ 20:26:35
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0