Bowling

Ikväll blir det en liten p-fest för oss som jobbar ganska mycket, sen i slutet på Maj ska det bli p-fest för alla arbetskamrater.
Men ikväll blir det bowling och god mat förhoppningsvis =)


I helgen var jag och bowlade med Micke, Joche, Camilla och Jeppson så det var ju kul =)
Har tjuvtränat lite =)
Hoppas bara att det går lika bra idag =)

Idag har jag fortsatt att rensat bland papper och småsaker här hemma.
Har en ganska stor hög som ska upp på vinden, det är väldigt mycket som bara leget i skåpen som man inte använt.
hittade många sångböcker, det borde vara ett tecken på att jag tycker om att sjunga=)
Dammade av synten här hemma och spelade lite (pekfinger varianten, men det låter bra ändå) =)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen, om en timma ska jag ner till centrum

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter ju bättre, trist när det blir lite folk liksom.

vem vill inte ha vår just nu? så trött på tråkväder men idag har jag skinnjackan på.. lite kallt men jag har bestämt mig haha.



Vi gör ju det :) Jo han kom hem igår och jag kunde inte vara gladare.



Nej det är ju faktiskt ganska snart men dom tjuvstartar med svenska cupen nu till helgen. första tävlingsmatchen för året.



Åh vad roligt, jag vill också bowla haha :)

Dopet var jättemysigt verkligen. Men typ alla där hade barn så det var lite weird :P



Ja dom var inte så imponerade av det vädret. Johan sa att det gick ju inte att spela & var nästan så det var svårt att inte skratta så mycket som dom trillade.



Puss&Kram

2009-03-25 @ 07:36:39
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: sofia

ja precis, det är alltid samma personer som tränar. Och jag antar att man kommer få dubbla i år igen, och spela nästan alla matcher i division 5 också. fast det gör inte mig något ;) men det är verkligen tråkigt att det är som det är, det måste bli en förbättring!

2009-03-25 @ 17:47:22
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0