Utklassning var ordet

Hahahaha kan inget mer än skratta.
Igår spelade vi våran sista seriematch med B-laget och vann med 19-0 hahahha
Det kan man lugnt säga rekord =)
Jag skulle nästan ge upp om jag var deras lag men jag hoppas att dom spelar vidare, för nästa gång ska vi vinna med 20-0 =)

Idag har jag jobbat, nu är det bara två dagar kvar till midsommar och jag ska självklart inte slita mig från släkten.
Men först ska jag jobba i några timmar, ska försöka smita iväg lite tidigare från jobbet.
Nu ska jag smaska i mig lite frukt, tänkte kanske åka till gymmet men tar nog det i morgon.

Ni får ha det super.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

nästa gång är jag med ;P

2009-06-17 @ 16:44:43
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja det där kallas utklassning på hög nivå, shit!!



Nej jag kan tänka mig att du var riktigt sysslolös då. Inget kul.



Yes bättre än förra året, iaf såhär långt men nu får vi väls e hur det blir efter semestern.

Ska nog kunna skramla ihop ett par tummar till hihi.

Nej du har bara sett ena målet på video va? Men det kommer som sagt.

Jadu jag jobbar från och med 10 juni om vi inte åker upp till Jämtland och firar min farbror som fyller 60 + farmors ursättning som dom planerat in nu.. för tillfället vet jag inte hur jag gör eller om jag ska med upp. Vet att hela släkten blir lack om man är hemma men samtidigt så känns det mest bara jobbigt och tungt. Så vi får se.. inte hunnit prata med Johan om det heller.



Tack detsamma gumman.

Pusspuss

2009-06-17 @ 20:12:07
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: hanna

men stackarna!! hahah grattis :)



tack för dina frågor, de kommer snart att besvaras :D

2009-06-18 @ 17:15:08
URL: http://iingetknussel.blogg.se/
Postat av: sossi

Gud vad fin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

Ha de bäst! xoxo

2009-06-18 @ 17:17:41
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinfian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0