Tankspridd

Jag har jättejobbigt just nu.
Jag vet att fotbollen jättegärna vill att jag är med på onsdagens match mot kallhäll, jag vill vara med också men jag har blivit  bjuden till allfrukt som har en träff varje år då man ser på fotboll och umgås och det händer bara en gång per år och så tråkigt om jag missar chansen igen. missade förra året pga turkietresan.
Jag ställer ju alltid upp för dom på fotbollen, fotbollen betyder mycket för mig, jobbet kommer ofta i andrahand, men jag vill gärna gå på den där grejen och träffa våra säljare.
Har även kollat upp lite hur det har gått för kallhäll i serien och så, känns som om att om vi kämpar på som vi brukar och har tillräckligt med avbytare så kan vi vinna, det är ju mina utespelare som gör spelet jag försöker bara rädda en boll och om vi lånar in Theres från 93:orna så går det kalas,hon är duktig också, har nämligen kollat upp så att dom inte har match då. =)

Jag tycker inte om när man har två saker som går samtidigt.
Men som jag sagt nu några gånger så ställer jag alltid upp för fotbollen, byter ofta bort arbetstider på helgerna då det ger som mest betalt och nu tror jag faktiskt att jag måste säga nej denna gång.
Tro det eller ej men det kommer nog fram ett Nej från min mun, men det sitter långt inne.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah det är jobbigt när det krockar men du får göra det som känns rätt.



Det låter som en kul kväll tycker jag. Ja jäkla match alltså. Skit också.



Vi får väl se. Idag var han bara allmänt jobbig och idiotisk så man fick skämmas.



Ja helgen har varit superbra. din med?

Ja hon var så vacker så min lillaskrutta.

Puss&Kram

2009-06-08 @ 01:56:03
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du vet vad jag tycker :) Jag tror att vi kan klara oss en match utan dig, men inte fler ;) hehe för DU ÄR BÄST!!!

Puss

2009-06-08 @ 16:09:19
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0