Sol, sol och sol

Hemkommen från Holland.
Långa bussturer är inget att rekomendera.
Åkte nämligen buss i 23 timmar i streck och det var ingen höjdare men det var en upplevelse.
Men nästa gång betalar jag gärna en flygresa.

Jag åkte ner med feber vilket inte var en höjdare, blev väl kvitt från febern efter några dagar men sen blev magen dålig istället så jag missade massa träningar vilket kändes riktigt tråkigt, för vi åkte ju dit på träningsläger.
Vi åkte en kanaltur i Amsterdam, såg ut som kycklingar allihopa, gick runt 50 tjejer med neongula bommuls t-shirtar i den härliga värmen.

Hade jättekul med gemenskapen, lärde känna 93:orna mycket bättre också vilket var kul =)

Har varit en bra vecka trots att jag var sjuk.

Puss på er alla.
Bilder kommer

Kommentarer
Postat av: jch

Det är bara bra med mig. Amsterdam är en mycket trevlig stad. Jag var där för några år sedan.

kramar

2009-06-29 @ 21:50:29
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Ja det är ju bra för sammanhållningen.

Och Amsterdam är en av mina favoritstäder verkligen.

Det är i augusti och oktober: http://www.landskronabois.com/matcher.php

Bloggfesten blir verkligen kanonkul :) Klart hon kan hänga på oss. Rebecca och Rebecca kommer också upp till Stockholm så det blir nog ett kul gäng, ser jättemycket fram emot det.

Usch nej jag känner det nu redan att jag ahr hundra grejer att bolla med så jag får pussla en massa hela tiden. Hinner knappt träffa Johan nu heller. Han har fullt upp och jag har fullt upp.

Jo allt är bra, lite trött bara. Själv?

Puss&Kram

2009-06-30 @ 10:14:29
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0