Besvikelse

ÅÅh jag som var så sugen på rabarberkaka.
Jag trodde att jag hade hittat ett recept i mammas bakbok men det var visst inte hela receptet.
Men hur lätt var det att se?
Jag har gjort min så kallade "rabarberkaka" men det smakar kanske mer som rabarberkräm med lite kaksmak.
Nej inte var det gott inte när man var sugen på rabarberkaka.
Pappa kom nyss hem och han är snäll och gör en ny kaka till tvällen, men jag får njuta utav den när jag kommer hem efter 22 idag.
Men vad är det man brukar säga.
Man lär sig av sina misstag
jag tyckte att något var fel ifrån bröjan men sen änkte jag inte mer på det hade hoppats på att det skulle blivit något utav det =)

Aja det är bara att skratta åt det hela och njuta av en god kaka när man kommer hem från jobbet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis.. ,man lär sig av sina misstag!



Åhh en söt kille. do tell ;) Haha ja klart det finns massor av killar.



Det hoppas jag också, har iaf jobbat hårt för att det ska bli så bra som möjligt här hemma :)

Men ja, vädret kunde ju varit bättre.



Japp det har dom fått så det hoppas jag blir bra, dom kan nog behöva någon som löser upp den mentala biten.



Ja det blir student idag, ev. Norrköping men nu kan inte Johan ta sig hit så får väl se om jag kommer upp imorron =/

Usch ja, jag slog ut en hylla som flög ut på näsan så nu är den bruten och blå. Snyggt värre. Vad ska du göra då?

Puss&Kram

2009-06-12 @ 14:19:18
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tänkte precis säga det Hasse är en Gud på att baka rabarberkaka!

Lyllos dig som får den ikväll!



Ha en bra helg!

kraaam!

2009-06-12 @ 17:38:02
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: JULIE

Ja, men precis. Jag har lite vänner där uppe som jag säkert kan sova hos med. Annars är ju inte hotell sådär jättedyrt om man är tidigt ute :)



åh, tack :) Vad snällt av dig :)

2009-06-13 @ 15:41:28
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej (: vi va på ett ställe som heter cattelin, typ. men det va gamla huset :)

2009-06-14 @ 13:33:50
URL: http://caaamillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0