Semester, så underbart

Tänka sig att det är så skönt att vara ledig ibland.
Visst man gör inte mycket och kanske vill göra lite mer men man behöver vara ledig.

Igår var det en dag med mamma och mormor.
Vi åkte till mormor och hjälpte henne med hennes blommor på balkongen, sedan åkte vi och handlade.
Mamma och jag stannade kvar på middag dåv i lagade sallad och haloumi =)

Idag har jag och mammsen spenderat lite tid tillsammans igen.
Kollat på bil och bara varit hon och jag.

Nu är hon på väg mot Silja Line med några vänner och arbetskamrater för att ha skoj.
Jag väntar på att pappa kommer hem så vi får lite mat i magen.

Ha det bra
vi hörs
kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att bara umgås med mamma :) Det behöver alla ibland.



Jag ska fortsätta kämpa, promise :) Det går bättre och bättre med jobbet men magen den vill inte som jag vill just nu.



Jo precis. Idag fick jag jobba förmiddag istället för kväll, så kunde jag jobba med papper och då är det mer "okej" om man inte mår 100 liksom. Men jag blir snart galen. Hoppas allt är bra med dig?



Puss &Kram

2009-07-15 @ 15:51:27
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0