Äntligen semester

Igår kl 15:00 började min semester.
Den har ju börjat bra.
Jag åte in till stan där jag träffade Ludwig, vi gick och såg baksmällan (värd att se).
Innan bion hade vi två timmar på oss att hitta lite nya gator i stan.
Hade en mycket trevlig start på semester.

Nu är det så pass tråkigt att man inte vet hur man ska spendere veckan.
Så om någon kanske vill ses eller så, så kan jag nog träffas.
Det enda inplanerade denna vecka är inflyttningsfest på lördag.
Kanske bilbingo på onsdag det harjag inte bestämt än.

 Jag och Erik från fredagen

Ha det gött
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

har inte bestämt? När bestämmer du det då? ;-)

2009-07-13 @ 17:49:07
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0