När?

När ska man bli frisk?
Jag har blivit rastlös, men det bästa är ju att ligga ner för att bli bra men det är ju sååå tråkigt...
Går inget bra på tv, sen finns det inte så mycket mer att göra.
Orkar inte göra så mycket heller.
Idag orkar jag lite mer, men orkar inte göra alltför mycket.
Tar ett steg i taget för att göra mig mat.
För om jag äter blir jag friskare (det är iaf så jag tänker)

Idag stod termoteren på 37.8 vilket såg bättre ut men det betyder inte att jag mår helt okej ändå.
Jag får väl ligga i soffan och hoppas på att jag blir frisk snart

puss på er alla vänner


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig gumman!! Söto bild.



Usch vad jobbigt med hög feber!

Det är klart det var kanonbra jobbat av er tjejer! :) Ni kan vara stolta!



Puss&Kram

2009-01-09 @ 14:12:22
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0