Mår inte bra =(

Usch säger jag bara...
Det är första gången på väldigt länge som jag är sjuk.
Jag ligger hemma med feber och mår inte bra..
Jag vill inte vara sjuk =(
Det är ju säkert influensan eller nåt som kommit till mig.

Mamma och pappa har nyligen åkt till IKEA.
Jag vill ju följa med,men lite svårt närman inte orkar...



Nu ska jag försöka göra mig något att äta.
Mamma var så rolig hon frågarom jag vill ha något att äta
jag svarar att jag villnog ha något men vet inte vad.
Efter ett tag hör man "nu åker vi till IKEA"
undrar bara vadmin mat försvann,har inget minne av att jag ätit,min mage skriker ju efter mat just nu.



men eftersom jag bara har nästan 39 grades feber så klarar jag det galant att fixa något att äta =)

Puss och kram på er vänner


Kommentarer
Postat av: Madde

Plutttan!

Nyponsoppa och glass ska du äta!

det gör susen!

Vila nu!

Krya på dig!

kram (som inte smittar)

2009-01-06 @ 16:51:51
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch du får krya på dig gumman!



Men vad trist :( Jaha. Ni gjorde säkert en bra insats och kul att du fick mycket beröm! :)

Puss&Kram

2009-01-07 @ 18:33:08
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0