utmanad igen=)

Det första du kommer på...

Regler:

- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
- Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- utmana 4 personer och radera mina svar

Lycka till!

1. Vad heter du?: Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver?: Måla

3. Flicknamn: Mathilda

4. Pojknamn: Måns

5. Yrke: Mäklare

6. Färg: Marinblå

7. Klädesplagg: Mjukis byxor

8. Mat: Musselsoppa

9. Sak i badrummet: Munskölj

10. Plats/stad: Mariehamn

11. En orsak att vara sen: Motorstopp

12. Något man skriker:  Måååål!

13. Film: Mamma Mia

14. Något man dricker: Mousserande

15. Band: Metallica

16. Djur: Mammut

17. Gatunamn: Musikalvägen

18. Bil: Mercedes

19. Sång: Money money

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mingla

Jag utmanar : Frida, Johanna, Fia, Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, hjälp. jag ska fixa det.. men jag och jens bakar just nu så det får vänta tills jag kommer hem efter matchen! seees sen! puss

2009-02-22 @ 16:39:48
URL: http://stizie.se
Postat av: Johanna

haha, hjälp. jag ska fixa det.. men jag och jens bakar just nu så det får vänta tills jag kommer hem efter matchen! seees sen! puss

2009-02-22 @ 16:40:05
URL: http://stizie.se
Postat av: Sandra

Den utmaningen var svår men kul :)



Jag ska dit den 4 mars tror jag det var, ska bli roligt faktiskt.

Usch då inte det roligaste att spela i snö.



Absolut och han måste ha blivit glad & överraskad!!

Japp det är dock självförvållat så jag tycker inte såå synd om honom.



Nej det är ju svårt det där, som målvakt har man ju långbrallorna att välja på också tror faktiskt både Peter och Seb kör med det haha. Det enda jag har att jämföra med! Vad blev det?

Haha du skulle bara veta, dom är MYCKET värre en tjejerna allihopa. Det är musklerna, det är håret och det är kläderna. Med Johan är det mest massa vax varje match man kan riktigt se hur klibbigt det är!!



Puss&Kram







2009-02-22 @ 18:55:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0