Schlagerkväll

Räkorna är redo att bli skalade.
Har slagit upp sidan i klick-schlager tidningen där vi ska rösta om hur vi tycker att låten var, kläderna såg ut, budskapet, showen och om låten har någon chans i Moskva.
Jag och min kusin ska äta "Malin special" idag och det kommer bli så gott.
Till efterrätt kommer det bli fruktsallad som jag tänkte göra iordning nu.




Känns som en toppenhelg denna helg.

Igår var det trevligt hemma hos Robz.
Det blev öl-spel men jag drack min cider.
Guitar Hero med trummor.
Jag och Micke spelade hela tiden, frågade ändå om nån ville spela. Efter några låtar säger My: "Men hallå nu vill jag spela på trummorna" Lät väl som om vi har spelat utan att fråga ;P kan inte rå för att dom babblade hela tiden =)
Men kvällen blev lyckad.
Dock åkte vi taxi hem och taxicauffören hittade knapt till vallentuna.
Sa att jag bodde i vallentuna mot upplands väsby då skulle han ta omvägen genom sollentuna.
Men jag fick guida honom hela vägen hem.
Är inte billigt att åka taxi om man säger så.
412 kronor från ICA Stop till mig


Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK! Det har varit en supertrevlig kväll!

puss och kram!

21, 22, 23, 20!!!

2009-02-07 @ 22:45:09
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0