Kolla på hus

Hej i Lingonskogen!

Igå blev det ingen spelkväll men kvällen blev mycket lyckad.
Jag och Michan hade planer påa tt leta rätt på hallen där Micke skulle spela innebandymatch.
Vi åker runt och letar och när vi har letat en liten stund får jag ett sms utav Micke där han skriver att han vunnit matchen och undrar vad jag gör.
Vad ska man säga, jo vi smyger runt på dig...haha
men svaret blev "ärligt talat letar vi efter din hall så vi är i dina trakter nu"
vi blev hembjudna till honom, där blev det bilspel med ratt och gas/broms pedaler och massa youtube klipp =)
bland annat hittade vi ett udda klipp,måste bara lägga upp det.
En dålig låt som satte sig på huvudet.



Idag ska jag följa med bror och kolla på ett hus.
Sen ikväll är det träningsmtach mot Huddinge.
Matchen äger rum i Solna (ska inte spela på stadion) Skytteholm blir det dock.
Vi ser fram mot vinst självklart =)
Hoppas bara det inte är alltför kallt då kommer min käke frysa så jag knapt kan prata, samt att om jag får lite att göra i mål kommer jag frysa ihjäl.

Hoppas ni får en bra dag
pussar


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skytteholm.. känner igen det. Har nog varit förbi där någon gång :) Ska förresten till Råsunda snart på utbildning hos SvFF. Spännande! Lycka till med matchen idag då sötnos.



Haha det låter som en bra kväll det du gumman! Jaha, min faster bor i Södertälje så där har jag varit ganska mycket. Låter ju kanon & så fick du träffa din grabb. Det var ju perfa!



Idag mår jag bättre :) Medan Johan ligger och tycker synd om sig själv.. så känns ganska bra att ha skippat utekvällen haha.



Jo jag vet det var lite väl skumt men det var våra utseendefixerade killar.. antar att dom tycker långkallingar är "fult" haha. Men det kändes bara dumt att springa med shorts tycker jag.



Puss&Kram

2009-02-22 @ 13:09:24
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag utmanar dig i bokstavsleken.. titta in hos mig!

2009-02-22 @ 15:02:08
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0