Brytit benet

Idag är jag ledig, ska bli skönt att inte göra något riktigt ansträngande.

Vid halv tolv ska jag vara hos store store bror och hans familj.
Ska äta lunch där med dem.
Sedan åker Bror, jag och Tove till Ekerö för att fira mitt ena kusinbarn Tobias som fyller 7 år idag.
Det betyder ju att han börjar skolan i år.

Tänkt det var ju år och dar sen man började skolan.
Det var typ 14 år sen man gick i första klass, det var ju jättelänge sen.
Jag kommer ihåg då vi skulle göra ett studiebesök i skolan med sexårsverksamheten.
Vi leker lite på en lekställning och där skulle jag hänga knäväck för första gången, jag visste inte riktigt hur man gjorde så när jag skulle försöka ramlade jag ner på marken, där låg en stor sten och tack vare den bröt jag mitt nyckelbet.
Mina fröknar ringde mamma och sen fick vi åka tilldoktorn,väl inne i väntrummet hos doktorn är det mamma som gråter och jag sitter där helt normalt haha =)
Det var minnen det.

Nu ska jag åka iväg och köpa en present.

Vi hörs kanske senare
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha din stackars mamma!



snöstorm låter ju inte helt kul..



nejdå jag tycker han är snyggast när han vaknar på morgonen, så han behöver inte vaxa till det för min skull haha. men långt ska det ju inte va. eller hur? en del passar i det och andra inte.



Mmm jag skrev mitt mobilnummer i email rutan så vi kanske kan höras tror dock det blir ganska så stressigt just den dagen, men vet inte när vi beger oss hem för jag ska åka med en kille därifrån.

Absolut :) Han spelar i Uppsala, två gånger i Södertälje och två gånger i Stockholm så något ska vi allt kunna pricka in tror jag :)



Puss&kram

2009-02-26 @ 12:06:47
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men mammor är ju så känsliga när deras barn har skadat sig.. låter som min mamma det där :P



Jaså blev det lite aerobics mellan varven där i buren? ;)



Absolut.. när dom är helt rufsiga och gulliga.

Haha det är ju skönt det jag försöker få Johan att klippa sig nu får ta till fula knep annars.



Det ska jag göra absolut! Och tror nästan jag måste upp till Södertälje på en av matcherna och passa på att hälsa på min faster också. Ska uppdatera dig under säsongen :)



Hehe ja absolut & idag känner jag mig ganska så pigg men stannar hemma ändå. Vill inte bli sjuk direkt igen bara för att jag inte kan hålla mig stilla!



Vad händer i helgen då?

Puss&Kram

2009-02-27 @ 10:35:40
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag minns det som igår!

Missade dig och alla andra igår snyft men snart är det väl dags att planera den stora finalen i melodifestivalen? Dricka, mat, snacks och plats :)

2009-02-27 @ 14:05:51
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe en del killar är ju så ;) Deras hår är liksom allt, som vi tjejer är med smink, hår, klädeer.., dom har håret & musklerna som största grej haha.



Kommer att bli superroligt verkligen :)



Mysigt! Ska hålla tummarna på söndag då. Jag vet inte riktigt. Johan spelar match imorgon men jag har fått order att stanna hemma och sen ska jag bort till en tjejkompis och kolla mellon.



Puss&kram

2009-02-27 @ 19:54:47
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: stina

Kika in min blogg och svara.

Dagens fråga ; vilka är dina favoritskor?

god kväll :*

2009-02-27 @ 20:51:20
URL: http://metrobloggen.se/stinisz
Postat av: Sandra

Haha jo det är ju tur det :P



Klart ni gör!!

Precis men jag tycker det är lite gulligt faktiskt för kommer du ihåg när han hade varit sjuk? Då skulle han direkt ut på planen vd jag än sa och nu är det "kommer du dit så lämnar jag planen och jagar hem dig" och "du får inte träna på minst tre dagar nu, du har precis varit sjuk". Haha.

Jaha vad kul det låter, då får ni nog en kanonkväll.

Puss&kram

2009-02-28 @ 14:16:32
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

kul att spela ute?

haha en lång historia? ingen höjdare i målet eller?



nej men han lyssnar aldrig på mig, han är ett hopplöst fall.

jodå det är lite gulligt men han är så jobbig just nu haha.



oj han måste vara seg om han fortfarande sov 17. trött kille :)

men han skyndar sig säkert så han får mysa med dig!

nej det är ingen, killar är alltid segare än vad vi är dock dom ska ju försöka spela macho hela tiden för dom inser inte att vi vill ha snälla och trevliga pojkar haha.



detsamma gumman!

puss&kram

2009-02-28 @ 20:21:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: J U D I T H :)

härlig blogg!



btw, tävling i bloggen, var med och tävla! :)

2009-03-01 @ 11:11:42
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt! :)

Nej det tycker inte jag heller, borde ju vara ett krav att man har tränat för att man ska få vara med och spela. Så brukar det vara i de flesta lag iaf.

Ah okej, nej målvakterna ska ju skapa trygghet och då måste man använda sig av rösten också. Funkar inte att stå tyst där bak.



Tror han var i trotsåldern igår, helt otroligt haha. Testade mina gränser en hel del.



Det borde han ju förstå tycker man.

Ja dom är verkligen ett kapitel för sig och dom borde komma med subtitles för man kan inte förstå vad dom menar... en stor gåta det där!

Puss&Kram

2009-03-01 @ 11:48:40
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: J U D I T H :)

joo ;p

2009-03-01 @ 12:11:31
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-02 @ 15:31:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0