Julgodis :)

Hejsan :)

Snart har jag jobbat mina 6 dagar i rad.
Känner mig lite småseg, men inte så farligt som jag trodde att jag skulle göra.

Idag har jag jobbat, gick ganska bra ändå, fick ica-varorna lite väl sent bara.

När jag väl kom hem så började jag att göra lite knäck från ett recept jag hittat i en tidning, (har aldrig gjort knäck förut).
Det är knäck toppat med apelsinchoklad. Hoppas bara det är lika gott som det låter :)

Efter middagen som jag också tillagade så gjorde jag lite ischoklad med mintsmak.
I morgon ska jag nog göra lite mer gott :)

Puss på er kära vänner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Oh gotte med knäck. Ett julmåste.

Det är bra med mig. Hur är det själv?

Naw saknar ju dig också. Massa, massa.

Tack detsamma, pusspuss.

2009-12-23 @ 10:53:39
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Va du är duktig Ska bli så mysigt att ses imorgon! Vet du? Att mormor och morfar får en hel dag med oss alla tror jag är den bästa julklappen de kan få! Puss och kram!

2009-12-23 @ 18:48:07
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0