Jul, Cup och mys

Nu har julen sprunit förbi.
Jag fick fina och bra julklappar.
Halva släkten var hos oss på julafton så det var trevligt, men kändes väl lite tomt kanske fast vi bara var ca 14 st.

Juldagen fick jag äran att jobba, men det var en ganska skön tid då jag jobbade 9-15.
Annandagen blev det lite bus med Tove, sedan träning sen blev det bus med syskonen, vi spelade wii hela kvällen :)



I söndags kändes det som en lång dag, jag sov iofs kanske länge men sen var det segt.
Åkte med pappa till net on net för att köpa en kamera och lite delar till kameran å så.
Sedan messade Carina och hörde om jag skulle med och åka pulka men det blev tyvärr nget sen för alla var så trötta.
Lite senare ändå så bestämde istället Ludde och jag för att ses, hämtade honom i Jakan och sedan blev det lite wii och film här hemma.



Igår var det arbete igen, efter jobbet bar det av mot NIKE cup.
I våran grupp hade vi bara div 1 och 2 lag medan vi spelar i div 4.
Men vi kämpade på bra, förlorade med 3-1 i första, vann med 2-1 i andra och tvärr blev det förlust i sista också så vi kom trea i gruppen.
Jag var reserv så jag fick sitta på bänken och värma upp den, men tr att jag fanns där för Lina stukade foten så
jag fck stå dom två sista matcherna. Tror också att jag stukade lillfingret igår också :( efter cupen tog jag mig en tur till Bro där jag fastnade framför filmduken.



Idag blev en lång morgon, men vad gör det när man är ledig och har trevligt sällskap :)
Sedan rullade bilen hem och jag har mest bara legat i soffan och kollat på tv, och haft lite ont på knät, har fått ett stort glidsår som håller på att bl en skorpa och det gör ont :(


Förlåt för långt inlägg men var ett tag sen jag skrev.
Grattis till er som läste er igenom hela

Kommentarer
Postat av: Madde

Benny! Det är ju perfekt! Nu blev du hans gudmor! Tack gumman. Puss och kram

2009-12-29 @ 19:35:30
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0