så kul att höra =)

Detta stod i slutet på vårat matchreferat =)
men outstanding idag tycker jag att Malin och Vickan är. Malin styr upp backlinjen och räddar oss många gånger. Vickan tar tag i spelet och är överallt.

Innan stod detta
Malin strider oerhört som mittback och Bisse räddar flera gånger.

Det är alltid kul att höra positiva ord =)
Om man ändå kunde klona mig haha, hör från många håll att dom vill att jag ska stå, men dom vill ha mig som mittback också, Men jag kan ju inte spela på två ställen samtidigt.
Men man måste iofs ha en säker målvakt också så hmm ja det blir svårt att välja, jag tycker som sagt att båda sakerna är lika kul =)


Kommentarer
Postat av: Vanilla

sv: Nej, det blev tyvärr inga kräftor i helgen, men jag hoppas att det bli av på lördag! :-)



Kul att det gick bra i matchen! :-)

2009-09-01 @ 07:53:04
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: jossan

nej du jag har märkt det :p

lite spännande (a) hahaha! MÅSTE TRÄFFA DIG NÅGON HELG!

2009-09-01 @ 13:47:26
URL: http://dances.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh gud vad roligt! :D



svar: Låter spännande ;D Jag hade bokat in en tid för tatuering 17 november förra året, men visste inte riktigt vad jag ville göra då så var tvungen att avboka :/

Jag har haft lite funderingar på som du sa lite blommor och löv/kvistar eller vad man säger som går som ett bakvänt L vid midjan och ryggens slut liksom och kanske ett I för min farmor Inger, eller ett N för brorsan :)

Eller så har jag funderingar på att tatuera in en älva.. Haha jag vet inte! Jag vill ha något som betyder något för mig liksom!



Gud vad kul att åka med mamma! Jag hade älskat att kunna åka iväg med min mamma. Hur länge är ni borta då? :)



Kvällen blev riktigt lyckad faktiskt, det var jätteroligt att se alla från gamla goa tiden :)



Puss o kram!

2009-09-01 @ 14:18:50
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: jossan

är det redan nästa helg?

gud vad man missar mycket?

Jajuste jag ska ju sova i din stuga? var det inte så? hahah

pusss

2009-09-01 @ 16:39:17
URL: http://dances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0