Racer fart på jobbet

Goddag!

Lite smått om helgen

Fredag
Jag jobbade på som vanligt, satt i kassan till 18.
Åkte hem och åt lite fort sedan bar det av till Strands där Jens spelade med sitt band.
Vi gick vidare till "Ett ställe" och dansade loss.
 Sov sedan kvar i Hammarby sjöstad och åkte hemmåt på lördagsmorgonen.

Lördag
Åkte hem med tåget, hämtade upp bilen i Mörby.
Åkte hem och var social ett tag, började fiska coldplay låtar för att ladda inför kvällen.
Jag hämtade upp brorsan hos honom och vi åkte vidare till Mörby.
Ställde bilen där och tog tåget till tekniska för att börja köa in till Stadion.
Vi stod snäll i kön, när vi had ekommit en bit så stannade en vakt kön för att få lite space.
Där stannar vi snällt, sen så inser vi att vi inte behövt köa, vi skulle svänga av, för vi hade ju sittplats :)
Väl inne så tar vi lite kort och sätter oss på våra platser.
man får lätt ont i ryggen när det inte finns ryggstöd så vi satte oss högst upp ett tag och flyttade på oss om det var någons plats.
Hade lite tankar på att hoppa ner för dom så kallade "vakterna" vid läktaren hadeju knapt koll.
Men vi satt kvar.
Coldplay konserten började till slut och vilket öppningsnummer säger jag bara :)
Och vilken underbar konsert :)
I mitten eller kanske till och med mot slutet så byter dom scen till en som var mitt ute vid ståplatserna, jag och min käre bror hoppar ner och står ganska nära :)
Sen bytte dom tillbaka till den stora scenen igen och spelade, vi stod ganska nära ändå men man såg inte så jätte mycket men det var kul ändå.
Det var en lyckad kväll med andra ord.

Söndag
Söndagen vaknar jag upp i min säng och hostar, vilket jag gjort några mornar nu.
Men det gick över fort.
Så jag åt en stoor frukost, åkte vidare till samlingen för jag hade A-lagsmatch.
Dagen till ära skulle vi möta Kungsängen.
Vi spelade inte så bra i början men sen kom vi igång.
Det blev 1-0, sen 1-1 och efter första halvlek blev det 4-1.
I andra halvlek rasslade det till ordentligt, vi vann med 11-1 :)
Vi hade äran att få 98:orna som bollkallar och vår egna hejarklack =D
Vi fick även skriva autografer efter matchen =)
Åkte sedan hem efter matchen och umgicks lite med mamma och mormor.
Ringde och beställde mat.
På dagens matsedel stod det Sushi.
Åkte och handlade det och mormor skulle pröva det för första gången.
Hon sa flera gånger att det var jättegott å det var något hon sent skulle glömma, så det var ju kul :)
Jag köpte även bingolotter till oss, jag spelade bara ett spel sen åkte jag vidare hem till Ludwig.
När jag väl kom dit så busade jag med Jackson ett bra tag :) det har resulterats med lite rivmärken men det får jag leva med, har ju en del från Flisan också när jag ska hjälpa mamma att ge henne mediciner.
Efter buset med Jackson fick jag äran att välja film medan hela Ludwigs familj satt och åt, men det var inte det lättaste, fanns ju inte bara en film att välja på :)
Men vi hittade en film tillslut "Never Back Down" hette den.
Det var en br film tycker jag =)
Filmen var väl klar vid 22:30 så då var det dags att rulla tillbaka till Grana.


Idag har det bara varit arbete på listan, skaväl åka och kolla på när 93:orna spelar elitmatch =)
Nej nu ska jag sluta skriva,annars är det risk att ni somnar.

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: sarina

Fin blogg du har !;)



Kram<3

2009-08-24 @ 17:12:54
URL: http://sarinareza.blogg.se/
Postat av: L

jag tog bild med Alexandra (kissie) idag. hihi ;D bilden finns i bloggen (;

Vilken är din favorit ? Rösta i bloggen!

2009-08-24 @ 19:36:00
URL: http://laanas.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

:) Joo, det är helt okej här. Vaken och seg som det ska vara. Lycka till idag nu.

2009-08-25 @ 10:57:18
URL: http://kimza.se
Postat av: Ekke

småtT??? :P

2009-08-25 @ 14:17:31
Postat av: Ekke

småtT??? :P

2009-08-25 @ 14:17:34
Postat av: Sarinaa

Sv:Haha det är så svårt att förklara men du kan se hur man gör på designadinblogg.se ;)

Lycka till!<3

2009-08-25 @ 18:25:19
URL: http://sarinareza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0