Packa packa packa

Usch, inte är det kul att packa inte.
Men om man inte packar så får man ju inget med sig.
I morgonbitti åker jag, Mamma och Pappa neråt i Sverige, kommer stanna till där som gör Kosta Boda glas och kanske klöpa oss några.
Sedan rullar vi vidare till Falkenberg.
Kommer vara skönt att åka iväg en stund, men kommer väl sakna lite folk här i stockholm.
Vi kommer hem antingen på lördag eller söndag, beror på vädret.

Kommer missa Ålandsmatchen på söndag för jag vet ju inte riktigt än när jag kommer hem, och man vill ju inte stressa hem direkt.
Om jag nu kommer hem tidigare kan jag ju åka och träffa lite folk istället =)

Ville träffa nån idag men vi får ses sen när jag kommer hem =)

Ha det så bra nu.
Vi hörs väl när jag kommer hem.
Vad det ser ut som nu så kommer jag hem på lördag.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Tessan

ha så kul :)

2009-08-06 @ 16:52:55
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0