Lek-Malin

Just nu sitter jag och förbereder inför lördagen den 12:e september.
Då ska vi nämligenha lite släkt å vänner här hemma =)
Är det någon som har förslag på vad man kan göra för kul?
Har tänkt någon slags tipsrunda å kanske 5 - kamp eller nåt.
Men vad ska man ha e den där 5-kampen?
Kanske ska till och med ha 10 - kamp :)

Jag har lite grejer som jag har hittat.
* En "lek" där man skriver land, namn å grupp osv.
* en "kroppslek"
* Kasta krona
* Boll i hink
* Rep genom kläderna
* Kasta stövel/godsedjur
* Mariekex leken
* Spikstafett
* Stoppa pennan i flaskan
* Spotta groda

Ja det är lite alternativ.
Å ni som ska komma ni vet vilka ni är:
Om ni har egna förslag kan ni ge dom här så ska jag se vad jag kan göra =)
Och ni som tyvärr itne är bjudna får gärna ge förslag ändå =)

Puss och krma

Kommentarer
Postat av: Anonym

nattinatti! =)

2009-08-27 @ 23:15:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Åhh inte bjuen:/ hehe



Joo vi Ekholmare är nog trevliga av oss^^

2009-08-27 @ 23:20:56
URL: http://kimza.se
Postat av: Ekke

just nu mår jag skit :'(... jag vill inte va me längre. måste ni tjejer va så komplicerade. "Du e den gulligaste kille jag känner men jag är inte rätt för dig..." vet inte vart jag ska ta vägen...

2009-08-28 @ 03:50:09
URL: http://ekkis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 13:18:48
Postat av: Anonym

Kika gärna in och se mina texter

Gärna något tips på senaste problemet hehe



All lycka

Dona

2009-08-28 @ 20:21:33
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0