Helg

Jahapp nu var helgen slut IGEN!!

I lördags blev det fotbollsmatch.
Jag fick spela som mittback igen och det gick väl bra å så.
Vi spelade dock inte så bra, spelade 3-3 mot det lag som ligget näst längst ner i tabellen.
Vi låg under med 2-1 i första sen gjorde dom ett till mål i början på andra å så tog vi ikapp mär det var typ 15 min kvar.
Var helt slut efter matchen, orkade knapt göra något.
Busade lite med Tove som mamma var barnvakt åt.
Sen somnade jag ganska tidigt, gick ut till min stuga vid kvart i tio.

Söndagen bestod av arbete 7-16.
Åt lite när jag kom hem och sedan bar det av till Jakan där jag träffade Ludwig =)
Vi gick in till bion och bokade biljetter till G.I Joe som skulle börja efter 2 timmar.
För att fördriva tiden spelade vi lite biljard.
Jag vann väl nån gång för att Ludwig råkade skjuta ner åttan men annars så vann han för det mesta. men vissa matcher var jämnare än andra. Men det var mycket trevligt.
Och jag har lärt mig att om man siktar åt tt håll åker bollen åt andra hållet haha.

Sedan blev det ju bio och det var också trevligt.
Filmen var bra.
Brukar ibland inte tycka om alltför mycket actionfilmer, men denna var alldeles lagom. Om ni frågar mig så var filmen bra =) den får en tumme upp =)
Men blev ganska trött efter ett tag såman satte sig till rätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0