Bad och mys

Idag har det solats och badats här hemma.
Tog på mig lite sololja för att få lite extra färg.
Det gav ändå lite resultat.

Har nyligen kommit hem från Sjöbad och Jacuzzibad hos Ludwig.
Hämtade upp Ludde och Daniel först vid stationen sedan var det stranden som gällde.
Hoppade i så himla grasiöst haha =)
Killarna hoppade från trampolinen och jag bara njöt av det härliga vattnet tills jag blev kall.
Sedan blevdet brottningsmatch mellan killarna, det är väl lite typiskt killar haha =)
Efter sjöbadet satte vi oss i Jacuzzin och njöt av lite massage =P
Sedan skjutsade jag hem Daniel, så snäll jag är.
Han tror dock att jag spenderade mina ögon på hans kropp men nej det gjorde jag INTE.


Nu är det kanske dags för sänge, dags för en ny arbetsdag i morgon, jobbar bara 3 dagar så det är skönt.
Ser fram emot lördag =)
Man får se om man går ut på fredag, synd att missa en gratis drink samt trevliga och underbara människor =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Klart jag åker upp men nu blev jag lite orolig när du säger så där också, hehe. Majoriteten av de som kommer är ju faktiskt tjejer men det ska nog gå bra ändå. Ni får vara snälla mot mig.



Yes, det löser sig nog annars kan du smyga in hos oss, vi har ganska stort rum, men jag är lite farlig :P



Med mig är det bara bra. Jobbar också bara tre dagar denna vecka precis som dig och sen längtar jag efter lördagen. Vad jobbar du med? :)

2009-08-10 @ 10:00:50
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh härligt med lite extra färg :)



Dom har nog ingen större koll om vi är tre eller fyra när vi kommer in på kvällen + att vi får ju ha med oss folk upp på rummet.. och vad ska dom göra sen, hålla koll så att du med all säkerhet har lämnat? skulle inte tro det ;) Så det kommer inte bli några problem alls.

Nej jag hinner inte det då. Minns inte exakt när mitt flyg går hem men tror det var runt 5 tiden.



Jaså? :) Vad roligt hehe. Nej men det ska bli kanonkul och vi kommer klicka direkt. Det är lättare än man tror..



Det blev lyckat!

Kramar

2009-08-10 @ 14:06:04
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0