Telefon i toaletten

I helgen har det varit matcher.
Vi förlorade dock i lördags mot Lidingö med 5-0 men dom hade tydligen någon landslagsspelare med i laget som byggde upp laget.
På kvällen blev det Fia med Hutt med Frida, Miche, Mattias och Daniel. Marie och Ebba var med på ett hörn också =)
Det var en trevlig kväll.

Söndagen vaknade jag hemma hos Frida, åkte hem efter frukosten, träffade Tove som mamma var barnvakt åt hela dagen.

Åkte sedan till nästa match mot Rånäs. Jag fick äntligen spela ute på planen, jag fick spela ytterback i första.
Fick ett läge framför mål men domaren sa att jag var offside vilket jag inte var. men han blåste lite på allt nästan.
Han blåste t.ex när deras motståndare ropar efter hjälp, han gav henne ett gult kort, antagligen så trodde han väl att hon ja jävlar eller nåt.
Vi fick också ett gult kort fast det var motståndarna som svor hahah.
Men vi ska vara glada, vi vann med 8-0 =)

Efter matchen rullade jag hem och träffade Tove igen.
Vi körde runt runt i en liten vagn, hon tyckte det var superkul, när jag slutade så säger hon typ "igen" haha hon är söt hon =)



Någon som vet hur man skruvar upp en mobiltelefon?
Jag har varit lite klumpig att tappa den i toaletten, men det är inget fel på batteriet utan skärmen vill inte lysa som den ska, jag måste sitta i ett ljust rum för att se vad det står på skärmen.
Sen när man sätter igång knapplås låter det som om telefonen har tinnitus,
Hoppas bara att den vill leva sitt normala liv snart.
Stackars telefonen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah en vinst & en förlust är inte fy skam. Man måste ju förlora ibland så man lär sig :P Säger iaf min kloke sambo.. när han kylt ner sig lite.



Klart ni vinner resten, jag ska heja rumpan av mig!



Tycker jag du ska göra, det är bara att "gå förbi" :P

Det gick bra för dom, vann mot Gais med 4-2 inte illa alls. Dom spelar ju trots allt i allsvenskan. Nu blir det IFK Göteborg i nästa omgång, riktigt ballt :)



Puss&Kram

2009-04-27 @ 21:01:22
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är också bäst så klart :)Puss

2009-04-28 @ 16:27:41
Postat av: Tessan

det var jag som skrev det där ;) vi ses på träningen :) <3

2009-04-28 @ 16:28:11
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Josefin

jobbigt att förlora eller? :s

saknar du sister

2009-04-28 @ 18:06:00
URL: http://dances.blogg.se/
Postat av: Madde

Men har du inte frågat moster (min alltså) din mamma, hon är ju expert! Hon lagade ju min telefon när den tog ett dopp i er pool.

Ses på lördag va?!

2009-04-28 @ 19:05:20
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0