spelkväll

Skulle ha blivit utång igår men blev inte så.
Istället blev det en trevlig wee kväll =)
Jag önskr mig wee när jag fyller år, det är en sak som är säker. Vet att mina föräldrar tyckte det var ett kul spel när dom väl prövade så det bådar ju gott =)

Har fortfarande ont där jag tog min festingspruta, känns som ett stort blåmärke, hoppas det inte är kvar när jag ska spela våran första seriematch i morgon.
Förhoppningsvis lägger det sig snart.



Idag har jag inga planer.
Någon som vill hitta på något? så är jag ganska öppen för förslag.
Kanske en spelkväll igen? fast jag kan inte erbjuda Wee, jag kan bara erbjuda lite brädspeldär man ska vara i lag, eller ett kortspel man behöver vara fler än 2 på, alla ska ha en kortlek =)



Hoppas ni får en bra dag.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: johanna

du kan läsa nu igen. jag lösenordsskyddade den över helgen.



jens kompisar läser och ger han skit, för han är inte ärlig mot dom när det kommer till oss. men i torsdags fick jag nog, efter att de hotat honom och sagt att han aldrig mer får prata med mig, för då vill ingen se honom igen.



hans syster bytade till och med telefonnummer åt honom, och det får han inte ge mig för dom!!



jag vet inte vad jag ska göra längre malin, jag går snart under

2009-04-18 @ 11:17:09
URL: http://stizie.se
Postat av: Sandra

Åh låter kul med en spelkväll :)



Oj vad kul! Då får vi hoppas att det 'är en turdag för fotboll imorgon då. Nästa bortamatch är förresten mot Vasalund på Skytteholms IP för BoIS.. visst var det där du spelade någon gång?



Bara lite smått och gott sådär. Ska handla mat :P Idag har jag verkligen inga planer alls faktiskt, imorgon ska jag & en av tjejerna fika innan matchen sen blir det lite mingel med sponsorerna, match och sådär :) vad ska du göra då? Puss

2009-04-18 @ 11:32:34
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

JA det hoppas vi på :)

Har ni?? Nice! Jo dom åker till stockholm på tisdag och spelar mot dom på onsdag.

Onsdag klockan 19.00 spelar dom. Nej man vet ju aldrig. Själv kan jag inte åka med upp.. har massa att göra hemma.



Det låter bra det :) Hoppas du får en bra kväll gumman.

Puss Kram

2009-04-18 @ 20:03:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Missextra

Om du röstar på din favorit i min veckansbloggtävling har du chansen att vinna en LÄNKNING!!!:D

2009-04-19 @ 02:46:13
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hade varit superkul men jag är inne på slutet av skolan nu... sen är jag ganska så flexibel, bara jobbet som spelar in. Men nu ligger jag back så inga bortaresor denna veckan.



Jag ska se till att hinna upp på minst en tripp till Stockholms-området under säsongen.



Kram

2009-04-19 @ 10:50:54
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0