Skönhets-powernap

Igår blev det vinst med 4-2.
Vi spelade bra och bättre kan det bli.
Vi ska ju vinna denna serie, det är jag nog inte ensam om att tycka =)
Domaren var väl kanske inte den bästa men men man kan ju inte alltid få det bästa.

Efter matchen tog jag bilen in till stan och såg film.

Idag har man jobbat.
Var lite småseg, jag har sovit halvbra inatt, men vet inte varför.
Kanske har mycket i huvudet just nu.
När jag kom hem så satte jag mig vid poolen på en stol och njöt lite utav solen.
Hjälpte även pappa tt byta däck på mormors bil.

Har sovit lite på soffan men nu kanske jag har svårt att somna i natt också.
Fast jag får sovmorgon i morgon som ska bli så skönt =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni kommer att vinna :)

Det får du göra hehe, ta med någrakompisar och stå "heja landskrona" "Kom igen johan.. skjuuuut" ;) så får du rapportera hem till mig :P

ja men absolut det ska vi ju göra :) det får du gärna göra!



Det är bara bra. Kolla in målet johan gjorde igår (finns på bloggen) så förstår du att jag är på topp. livet leker :) Hur är det med dig då gumman?

PussKram

2009-04-20 @ 21:23:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha aja :) men du får säkert kul anyway.

det hade varit jätteroligt om vi kunde det ju.



det är ju bra att han är ärlig men tråkigt när det blir så.. klart man blir nere :(

nej du kommer inte förbli singel gumman, du är för bra för det.. det kommer, vänta du bara :)



haha eller hur? pelle han kunde bara rulla in bollen där. men johans mål när han drar förbi fyra pers är inte klokt... så sjukt. sen hans intervju är sååå bra. skrattar som en tok :P



Puss&Kram

2009-04-20 @ 22:48:18
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: TessanT

VI SKA VINNA SERIEN!!!! :D <3

2009-04-21 @ 18:51:52
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Tessan

VI SKA VINNA SERIEN!! :D <3

2009-04-21 @ 18:52:16
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0