Singstar och vinst

Igår var det fotboll hela dagen i Nykvarn.
Vi trönade runt 4 timmar sen spelade vi en halvleks match. våran halvlek vann vi med 5-1 =) vi gjorde alla målen, hahah
Det var en lyckad dag. fotboll från åtta på morgonen till åtta på kvällen.
På kvällen när jag kom hem tog jagen dusch och sedan vidare för att umgås med folk och sjunga singstar =)
Kvällen var också väldigt trevlig.
Idag vet jag inte vad som står på schemat.
Kanske ska plocka iordning på det sista som är i detta rum just nu, nu är det inte mycket kvar.
Ikväll är det träning också, får se om man han krafter kvar, måste spara lite till i morgon också för dåär det också träning.

Hörs kanske senare.
puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, jag gjorde ett av dom. 1:an gjorde jag :D mohahaha XD

Var det trevligt och sjunga singstar? :) åkte du själv? :D

2009-04-11 @ 18:03:43
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0