Shopaholic

Idag harjag varit med mor och mormor.
Har varit på Thun´soch shoppat loss.
Hittat en skinnjacka, hittade ett par snygga sandaler (eller ja, sommar skor), ett par jeans, en tunika, en början på present till Frida (fyller år i december, dags att börja i tid haha) =)
hmm, ja det var nog lite till men det var iaf lite jag hittade.
När vi började åka så kollar jag i väskan ser att min plånbok inte ligger där.
Den är kvar i min bil, så jag är ju tvungen att låna lite pengar av mor, men har betalat tillbaka nu.
så typiskt att man glömmer kortet hemma.
Men det löste ju sig som tur var =)

Har varit strålande väder idag igen.

Puss på er alla
saknar min Frida.
puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul att du fick shoppa loss gumman, det gör ju att man blir hundra gånger gladare.



Tar det slut är det hans förlust, du är bara värd det bästa!! Och inser han inte att han missar en såhär go tjej så är han idiot. Simple as that.



Det tycker jag du ska göra :) Vill ju se dina fina saker.

Åh tack sötnos :) Kändes som det gick bra.

Puss&Kram

2009-04-03 @ 14:04:46
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jaaa, den där spelkvällen låter mysig :)

Ses i morgon :)

<3

2009-04-03 @ 21:52:25
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0