Prinsen var där

Igår var det svinkallt ute.
Brukar vara sol när jag jobbar och när jag är ledig så är det mulet och kallt, men bara för att jag skulle åka motorcykel på kvällen så var det mulet och kallt.
Vi rullade iväg ändå, åkte till cykeltävlingen och hjälpte till.



Träffade även "prinsen" där också, han är alltid så glad,men jag trodde han var kvar i Norge så jag blev bara glad att se honom =)
Efter tävlingn åkte vi hem.
Var lite kallt men pappa hade ett knep att bli varma, man tömmer tanken och sedan knuffar vi på motorcykeln hahaha =)
Det var en upplevelserik dag igår =)



Idag måste jag tacka "lill Jesper" som är vänlig och tar min tid på lördag.
Det är nämligen seriematch mot Lidingö.
På söndag är det första seriematchen igen fast i uppland, jag trodde att vi inte spela där något mer för vi har knapt spelare för två serier.
Men jag fick spela båda matcherna i helgen, men det är bara för att dom ska vara snälla och låta mig spela ute någon gång, så jag ska göra massa mål på söndag =) nån gång ska bli min första.


Hoppas ni får en bra dag, nu sk ajag sättamig och njuta utav solen som äntligen visar sig när jag är ledig =)

pussar

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag ska inte vara med :'( se till att vinna!!!!!!!!

<3

2009-04-23 @ 11:43:37
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vi vinner lätt med dig i mål :) <3

2009-04-23 @ 13:58:21
URL: http://tessanpessans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det får vi absolut göra :)



Det är ju alltid bra det, känna efter.

Jaha vad roligt att han var där igår.



Haha ja lite knasigt. Han lät liksom som om det var jättelätt att ta sig förbi fyra försvarare. Men han var så nervös det syntes.. stod och gungade och kunde inte stå still när dom ställde frågorna.

Tack så mycket. Skön seger må jag lova speciellt eftersom dom låg under efter 12 minuter men det fixade dom finfint.

Ah då får ni också ta en trea mot dom.



Lycka till i matchen gumman :)

Puss&Kram

2009-04-23 @ 15:25:38
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Joda, tänk att jag är där! Fast jag inte är där :P hehe

<3

2009-04-23 @ 15:48:10
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0