Jeffafaa Dunham dot coooom

Ikväll blir det Jeff Dunham=)
Jag,Jessica och min bror ska kolla på honom.
Väntar bara påatt bror ska sluta jobba så vi kan åka till Kista och sätta oss i kö.
Det är Onumrerade platser och vi sitter på bakre parkett så det vore ju synd om vi får sitta jättelångt bak.

Måste bara nämna att gårdagen var jättemysig =)

Denna vecka blir mycket jobb, jobbar fredag, lördag och söndag 7-16
Men det ger ju bra pengar =)

Älskade Frida åker bort i morgon också, men vi får se till att hitta pånågot när du kommer hem

puss på er alla



 
haha en udda bild bara =)
 Lite vårbilder
Mina nya sandaler =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina sandaler :)

Jo det kan ju vara så, inget vidare med sånna köer alltså. Skönt man bor i Skåne haha. Vi ska också hem nu på fredag efter Johans träningspass.

Nej vad sött :) Låter som en kanonmysig kväll det där verkligen. Och en gullig kille verkar det ju va.



Det låter jättekul ju :) Otroligt nog så är Johan ledig från 12 på fredag fram till 10 på söndag :) Så vi hinner hem ett tag där. Ska bli skönt, förra helgen tog vi min familj nu blir det hans haha. Påskägg är ett måste absolut :)



Puss&Kram

2009-04-09 @ 11:42:41
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0