Duktig idag

Goddag på er!

Har jobbat hela helgen när det varit så fint väder.
Och självklart när man är ledig så är det mulet.
Jag fick även en mysig helg också.

Idag har jag tänkt att vara duktig.
Har ringt min teleoperatör för att dom ska byta till komviq kompis.
Har även ringt doktorn som ska ringa upp mig om 1.5 timmar.
Jag vill ha en tid för att ta vaccination för festing.
Ska plocka lite utav det sista här hemma, det mesta går upp på vinden.

Saknar min Frida.

Puss från en förkyld Malin

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet någon som jag & jens kan fixa ihop dig med! ;)

2009-04-14 @ 18:59:22
URL: http://stizie.se
Postat av: Sandra

Nejdå solen den höll sig borta såklart. Men var lika glad för det. otroligt trist att dom inte kunde vinna dock :(



Åhh nice!! Påskägg och mys med pågen, kan inte bli bättre va??



Matchen gick rätt åt helskotta. Var bara smärtsamt att se dom faktiskt. Vet liksom inte vad man ska göra när det sätter sig i huvudet.



Puss

2009-04-14 @ 23:11:43
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0