Är jag känd?

Tänka sig.
Idag på träningen fick man höra något kul.
Sofia kommer fram och berättar att efter Lidingömatchen så hörde tydligen deras tränare av sig till oss  för han tyckte jag var så duktig i målet så han ville ha mitt namn så dom kunde skriva lite om mig och matchen i Lidingös lokaltidning=)
Kul att dom hört av sig =)
Vem vet snart kanske man blir känd hahahaha =) kommer nog dröja läänge =)

I morgon är jag ledig, Bytte tid med Nixen.
Han skulle jobbat idag men kunde inte så jag tog den tiden så får han min tid i morgon.
Så efter Frida slutar ska vi springa i spåret och peppa varandra inför en stor dag =)

Puss på er alla
 

Kommentarer
Postat av: Frida

wiiie hej snygging ja slutar 15.30 sen ska ja gå hem och byta om bara...du kan ju komma ner till mig vid 16.10 ca om de går bra för dig =)

Pusse

2009-04-29 @ 05:25:24
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh vad kul :) Duktiga du!!

Ja jag läste ju att du gjorde ditt jobb gumman, superbra ju.. vad roligt.



Jag är faktiskt ett proffs på att heja nu ju;)



Tacktack :) Ska bli så spännande mot Göteborg, visserligen väldigt svårt men det blir mkt folk och sådär.. härligt.



Puss&kram

2009-04-29 @ 10:03:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej! Om du har tid och lust så kan du kika in på min blogg för att kolla på när jag sjunger Heaven's On Fire på musiken. Om du gillar musik så tveka inte! Tyck gärna till! :D

2009-04-29 @ 22:37:24
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0