Vem, hur vad

"Lånade" denna fårn min kusin madze.blogg.se

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Antingen Frida eller mina föräldrar
3. Hur lång är du? 171 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jersey girl
5. Vem ringde du senast? Izza
6. Vem ringde dig senast? Martin
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Yes det gör vi! sov gott
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen många år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? Nu
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? cirka 10:30
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här
14. Vilken är din favoritplats? Stranden
15. Vilken plats föredrar du minst? Unken kall källare
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I min lägenhet men min sambo
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Robban när jag pratade med Allfrukt
19. Hur stor är din säng? 1.04 tror aag
20. Har du stationär eller bärbar dator? Den jag oftast använder är bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast inte så mycket kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? två stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Har bott här i hela mitt liv
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jadå det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj med chokladkrisp
28. Vilken är din favoritefterrätt? rabarberpaj
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag
30. Tycker du om kaffe? Nej har inte lärt mig dricka det än
31. Vad dricker du till frukost? Brukar dricka aleo vera dryck, c-vitamin och oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, den jag somnar på
33. Kan du spela poker? Ja det kan jag
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, jag är mysig
35. Är du en beroendemänniska? Ja ibland blir man lätt beroende
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en fotbollskompis som har samma namn som jag
37. Vill du ha barn? Ja men i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, det var i Turkiet.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resa
42. Äger du dyrbara smycken? Ja,
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Heroes
44. Kan du rulla med tungan? ja kan jag nog, men inget jag brukar göra
45. Vem är den roligaste människan du känner? jadu, bra fråga
46. Sover du med gosedjur? Nej inte nu längre
47. Vad har du för ringsignal? summer of 69
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja dom ligger på vinden, sen har mitt syskonbarn några av dom
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En text på min tröja
50. Flirtar du mycket? Nja,
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag att jag kan iaf
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Tjuvlyssnat
54. Läser du någon dagstidning? Nej, kvälltidningarna på jobbet bara
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej faktiskt inte
56. Dansar du i bilen? Haha nej, bara sjunger för fulla puckar
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 107.5 partykanalen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var säkert någon information till någon på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? Emils och Sussies Bröllop
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Cecilia Nordstrand (hade henne ett kort tag)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ingen aning faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh det förstår jag verkligen! Mums med värme :)



Haha men dom är ju för gulliga när dom är små, vi hade fem stycken små kattungar för cirka tre år sedan. Har två kvar nu, såå fina :)



Nej vi ses inte så ofta, har träffat henne två gånger men hon är verkligen underbar så det var kul att träffas igen.

Vad gör du nu då, sista helgen innan ni åker iväg?

Puss&Kram

2008-11-07 @ 14:58:08
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0