Nu är det helg igen

Ja då var det helg.

Veckan har varit bra, och några glada minnen kommer man få =)
Å snart är det julafton också. Jag längtar till den dagen, dock jobbar jag 7-14 den dagen och jag kommer att missa Julkalle, det är ett sådant program men inte kan spela in...får stanna till hos någon och se på det sen är det bara att köra iväg till Ekerö.

Idag ska det handlas, mammas väninna kommer över och vi ska få insperation på hur vi ska inreda några rum.
Hon ska också äta här så de blir ju trevligt.

Ps. igår var jag på date, med min arbetskamrat och det gick så bra. =)  hahahah
puss och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

på date?! berätta!

2008-12-01 @ 11:44:02
URL: http://stizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0