Hola

Hej hej

Hoppas det ar bra med er.
Finns inte Svenska alfabetet pa detta tagentbord men ni forstar sakert enda vad jag menar.

Allt ar bra har pa Teneriffa, det ar 27 grader och Frida och jag gar minst 2-3 mil varje dag...kanns riktigt bra.

Nu aterstar bara 5 minuter kvar pa min internet tid sa jag maste skynda med att skriva nagot nu.
Idag var det lite molnigt sa jag fick inte sa mycket farg idag.
Hoppas bara att jag far bli jattebrun nu sa jag ser fin ut nar jag kommer hem.

Puss och kram pa er alla...
Hors nar jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du kommer hem brun som en pepparkaka! :) Ja det underbart gumman.



Haha ja dom är ju för söta!!



Nej det är en bra bit att åka. Men nu är iaf hennes karl kvar i superettan nästa år så vi får se dom lira mot varandra två gånger 2009 :)

Jaha vad kul. Alltid rolgit med dom där avslutningarna!!

Ha det bäst i solen gumman.

Puss&Kram

2008-11-12 @ 22:43:19
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0