Farväl Sverige!!

Godmorgon...eller godnatt kanske jag ska säga..
Frida och jag är i min lilla stuga nu ska väl sova snart...
måste bara vänta på att en låt laddas ner.
Sen sätter jag igång att ladda min Ipod så vi har lite låtar att lyssna på, men den får stå på under natten.

Har lite resfeber, är lite nervös men det hör ju till =)

Frida och jag ska åka själva, det har jag nog inte förstått än...kanske man förstår det när man sitter på planet.

Nej ju gäspar jag lite väl mycket..
Ska nog knuffa ner frida på golvet nu så vi ska få lite sömn i ögonen.

Hoppas ni får det bra här i Sverige medan vi är i värmen och solar.
Kommer ta många kort så det kanske kommer komma bildbevis när jag kommer tillbaka..



Kommer sakna många här hemma och jag tror ni vet vilka ni är.
Puss på er alla och ha det så bra här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0