Vilken flopp

Jag trodde som sagt att det skulle gå bättre för Sverige än vad det gjorde
Men alla söderländer röstar ju alltid på varandra å vissa länder har ju varit ett å samma land men blivit delat till två å självklart röstar man på sitt gamla land också..
Aja man blir nästan lika irriterad varje år =)

Vi får väl hoppas att Sverige röstar fram någon bra nästa år...
Hoppas påa tt vi vinner kvalet också.

Nu ska jag till sängen...
I morgon ska jag upp å handla lite grejer för att göra en tårta till mamma =)

Pussar å kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Ewie

Grattis till Ryssland! men fan vad oväntat resultat..

2008-05-25 @ 00:29:23
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Junitjej

Besvikelse! Fel låt vann! Förutom Sveriges låt gillade jag Norges.

2008-05-25 @ 00:34:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Madeleine

Ja, jag vet inte vad Sverige gör för fel hehe. Vi var ju riktigt bra! Men klart det är mkt kompisröster mellan grann-länderna. Lite trist. Men grattis till Ryssland!

2008-05-25 @ 00:43:40
URL: http://chocolatechic.blogg.se
Postat av: Sandra

Stog du i mål eller spelade ute?
Ja man måste det, ´blir ju lite mer taggad av att förlora tycker jag. Kan nog motivera.

Ja det är ju skönt att ni får det. Gick inget vidare för mina girls idag, dem fick stryk med 4-0 men AIK är ju ett mycket bra lag.
Tack, tack. Hur var din kväll? Gick ju inte alls bra för Sverige. Ryssland var inte ens bra. Nej, blä för det finalen!
Kram

2008-05-25 @ 00:50:14
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Anonym

jag stod i mål =)
ska stå i mål idag igen också..

Tråkigt att ni förlorade men nu går det bara frammåt =)
Ja gud ja, AIK brukar vara ganska så bra, dom kör ofta storsatsning, jag var på ett träningsläger förut å då var AIK där också och tränade och deras tränare typ skriker på dom å det låter ju inte glatt..
Min kväll var helt okej, tog det lugnt framför tv:n med mor å far.
Nej gud nej finalen var ju ingen höjdare, men vi en tolva =) haha

2008-05-25 @ 11:28:32
Postat av: K

finland vann ju för inte så länge sedan, så har man bara en bra låt så kan man faktiskt vinna ;P

2008-05-25 @ 11:32:35
Postat av: Sandra

Och höll nollan? Grattis! :)

Jag hoppas det går framåt, ligger iaf inte sist som alla förväntade sig att vi skulle göra.
Usch tråkigt med sånna tränare ju. Visst kan man skrika men det ska ändå vara liiite glädje kvar annars tycker jag inte det är någon mening.
Vad skönt det låter!
En tolva, yeeeah! Hehe. Kram på dig

2008-05-25 @ 16:05:59
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0