Sov gott

Nu ska jag in till min lilla stuga.
Lägga mig på en utav mina kuddar där det står "dröm sött om mig"...
Nu har jag gjort min huskur å hoppas på resultat i morgon.
Inte för att jag tror att det blir bättre över en dag bara..
Åt en liten bit av en färsk vitlök och gud vad starkt det var men säkert bra för hälsan.

Nej nu ropar sängen
I morgon ska man vakna och ta på sig matchkläder för att först ta ett lagfoto sen blir det match...
Om vi vinner i morgon så ligger vi fortfarande etta i serien =)

PUssar på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var inte kul det.
Haha, ja en mycket roligare kväll. Lite läskigt hur många lag som kröp upp bakom nu. Har en känsla av att det blir en jobbig & lång säsong det här. Vill verkligen att dem ska ta sig upp till allsvenskan.
Det blir ju så, tror vi har ungefär så många spelare att gå runt med i KDFF också. Det blir ju så att avbytarna plus de övriga "B" spelarna får gå in i våra division 2 matcher.
Lycka till imorgon, håller tummarna!

Nej när det gäller tatueringar ska det ju kännas helt rätt. Kram

2008-05-24 @ 00:42:49
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0