Skärpning

Nej nu får jag väl skärpa mig..
Visst ibland kanske jag inte skrier så intressanta saker men kan vara kula tt ha ågot nytt att läsa ändå..
Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering..
Ibland känner jag att jag inte har tid å då blir det som nu att jag inte hinner skriva...

Igår var man ledig å gjorde av med massa pengar på mycket kläder...
Åker till ett ställe som heter Thun's å där hittar man mycket för pengarna..
Nu har man en liten uppfräshning i garderoben =)
Lite bildbevis kommer innan veckan är slut :)

Senare igår så hade jag match...vi mötte Rissne, dom låg 0-17 i målskillnad..för er som inte vet vad jag menar så är det att dom har inte gjort något mål men dom har släppt in 17 stycken.
Jag gav mig fan på att inte släppa in nån boll men självklart finns det risk för det..
Visst så står dom flesta i mitt lag runt om en spelare så hon fick vara fri att göra vad hon ville så hon hade jätteläge på att göra mål...vilket det blev också...jag sträckt upp armen lite tamt å bollen går in..
Men men vi vann med 4-1 tillslut.

Idag blir det jag som ska laga maten.
Kollar i min kokbok "lättlagat på 20 minuter" och där hittade jag ett recept på en fisk i saffranssås med parika...det lät ju ganska smarrigt...så jag får åka ner och handla lite fisk nu ich göra lite mat till mamam kommer

Hoppas ni haft en bra dag
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; lite sammanträffande :P Ja så är det ju.
Haft en bra dag?
Tack detsamma.

2008-05-07 @ 20:21:43
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0