Singstar

Igår så jobbade man som vanligt.
Efter jobbet begav jag mig till Fanny där jag åt lite mat.
Senare kom Robbson, Maria å Robbans vän tror han kallades typ "eki/ekis" eller nåt.
Vi umgicks å hade det trevligt, senare mot kvällen blev det singstar =)
Jag som var nyktrast sjöng typ mest =)
Vi hade skoj iaf...eller jag hade skoj vet inte hur kul dom andra hade men de såg ut att ha kul iaf.

Idag är min dag fullspäckad...eller inte.
Jag ska skjutsa mamma till en vän å sen ska jag hämta henne nån gång ikväll.
Jag borde åka till TC å hämta mina målvaktshandskar.
Eftersom varenda nytt par jag har fått så har de gått sönder efter kanske 3 gånger så något fel borde det vara.
Ska nog åka och hämta min kamera som jag glömde igår hos Fanny.
De betyder att jag kan lägga upp lite bilder från både gårdagen samt några av mina fina pressenter.

Nu ska jag rulla tummarna ett tag å se vad som händer.

Hoppas ni får en toppendag
pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hej du :)
Vi hade jättetrevligt faktiskt. Hoppas du får en skön kväll.

2008-05-17 @ 16:25:59
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0