Morgon bloggen

Godmorgon ala bloggläsare/bloggare.

I morse när man vaknade så kände man hur krasslig jag känner mig i halsen.
Jag hoppas inte att jag blir sjuk nu.

Idag blir det jobb på mitt schema.
Efter jobbet får vi se hur trött jag är, tror att det blir soffan som gäller en stund sen måste mitt rum göras iordning för alla presenter ligger kvar på sängen som jag fick för cirkus 1 vecka sen.

Nej nu måste jag göra klart det sista innan jag måste åka till jobbet.
Måste dra på mig mina underbara ICA kläder.

Hoppas ni får en bra dag,
pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag biter tyvärr.
Det kan jag tänka mig.
Brukar ni vara tillräckligt många då?
Jaha, så du brukar spela båda matcherna då eller?
Nej det är bara roligt.
Ha en bra dag, kram

2008-05-21 @ 09:19:44
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0