Kan inte alltid gå bra

Det kan ju inte alltid gå bra när man spelar match...
Idag förlorade vi med 6-1 men igår vann vi med 10-0...
Dom vi mötte lånade in folk från divition 3..
Sen vet jag inte hur tränaren tänker, han sättr en tjej som inte har någon kämparglöd på mittbacken..
Hon kan verkligen inte spela där å när man vet att hon är så då blir man inte så taggad,,,
Men jag försökte strunta i det å göra mitt bästa istället i mål..
Men lyckades inte så bra..släpte ju in massor istället

Nu ska vi äta..
Har gjort en tårta till mamam idag också så det blir efterrätt..
Den är snart slut också pga att min bror var här tidigare idag och åt lite =)

pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du styr väl försvaret? ;)
Vad tråkigt men som sagt, man kan inte vinna allt du får glädjas åt att ni ligger etta i den andra serien. Haha, nej inte så konstigt att hon får holla sig till b-laget då ju!
Nädå, jag har varit hemma hos mamma & ätit middag! Vad har ni gjort då? Gott med tårta! Kram

2008-05-25 @ 23:10:33
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Ida

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-26 @ 06:48:39
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Sandra

Det är ju lysande :)
Nej det leder ingen vart, man har all rätt att vara besviken direkt efter men sen får man bara fokusera på nästa match.
Haha kan tänka mig det efter vad du sagt.
Så det var en god tårta med andra ord? Kram

2008-05-26 @ 09:40:03
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0