Jobbigt att fylla 20

Som sagt....ni har säkert förstått att jag fyller år idag..
snart är dagen slut å det är 365 dagar kvar till jag blir 21..
Fick många fina presenter.
Matchen blev tyvärr en förlust men men alla kämpar inte som dom ska å kan tycker jag..fanns några som bara stod å kollade på bollen istället för att gå på den som har bollen...eller det kändes så iaf..
Ibland känns det så meningslöst att stå i mål när inte folk gör sitt bästa...
Fick iaf höra idag från min lagledare:

Det är underbart att att ha dig med i detta lag.Du personiferar allt som har med lag känsla att göra,.( alltid glad, possitiv och att du peppar alla om kring dig)

Man blev ju riktigt glad att höra det =)
Idag fick man äran att bli lagkapten också =) så jag känner mig stolt idag fast det blev förlust.

Kom sedan hem och firade min dag med riktig champagne =)
Frida å Miche kom sedan på besök å vi tog en svängom...Såg lite harar å rådjur..

Nu ska jag sova.
Å vill tacka alla för en mycket uppskattad helg.
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Alltid härligt att vinna :)
Det är ju frustrerande som målvakt när man inte har sina försvarare med sig, eller hur? Jo man brukar ju det, ingen idé att täcka någon annan om du har en spelare som kommer med bollen i fart. Lite skumt.
Kapten? Stort, grattis :)

Haha, inte? :P
Min dag har varit riktigt bra.
Kram, sov gott.

2008-05-11 @ 23:07:38
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0